niedziela, 30 listopada 2014

4 MIESIACE

Od jutra redukcja, ciesze sie niezmiernie. Nie ukrywam, że 60kg daje mi się we znaki, ponadto nie mogę się doczekać jakie będą efekty redukcji, czy zostaną jakieś mięśnie... Sama nie wiem ci z tego wyjdzie. Do tego musze podjąć decyzję czy wystartować w kategorii fitness bikini czy sylwetka. Najgorsze jest to, że dopiero końcówka redukcji pomoże mi odpowiedzieć na te pytanie. A tu efekty mojej pracy od dwóch lat, nie ukrywam, że nie jestem zadowolona z efekty jaki osiągnęłam dotychczas, liczyłam na odrobinę wyższą wagę i mam pewne zastrzeżenia co do sylwetki, więc mam nadzieje, że najbliższy czas przygotowań będzie owocny i będę w stanie żyć z restrykcjami jakie mnie czekają.



Czerwiec 2014


Lipiec 2014


Sierpień 2014

Sierpień 2014

Październik 2014

Listopad 2014

Grudzień 2014

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz