poniedziałek, 6 października 2014

CZAS NA STRÓJ;d

Fitness bikini, jest to o wiele delikatniejsza strona fitnessu, w przeciwieństwie do fitnessu sylwetkowego. Na zawodach ciężko jest powiedzieć na co sędziowie zwracają uwagę. W regulaminie zaznacza się, że oceniane opócz ogólnego zarysu rozwoju mięśni brane będą pod uwagę makijaż, strój( im więcej kiczu tym lepiej), pozowanie czy fryzura. Jakby nie patrzeć fitness bikini to swojego rodzaju wybory Miss. Jak dla mnie pozowanie i emanowanie pewnością siebie jest najważniejszymi aspektami wpływającymi ja ocenę i finałn w debiutach. Ja już zaczynam kompletować strój. Zaczęłam od butów, które nie powalają wyglądem, ale wrdług regulaminu są bez platformy, 12cm no i ten kolor przezroczysty. Wszystko to wpływa na to jak prezentuje się nasza sylwetka. Oglądałam już wielekrotnie zawody i śmiało mogę stwierdzić, że takie buty nie odwracają uwagi od sylwetki jak buty w kolorze czarnym cZy srebnym.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz