sobota, 7 listopada 2015

Dlaczego?

W przeciągu 4 latach zmieniłam całkowicie swoje zycie. Sport, a mianowice fitness, ćwiczenia siłowe stały sie dla mnie nie tylko sposobem na zabicie wolnego czasu, ale przede wszystkim
Moja pasja. Nie ukrywam, ze całe to przygotowanie pod zawody doprowadziło w pewnym momencie do tego, ze siłownia stała sie dla mnie miejscem przeklętym, nie dającym
Mi satysfakcji. Często tez spotykam sie z pytaniami od innych osób, po co ci ta siłownia, przestajesz byc kobieca. Nie zgadzam sie z tym. Każdy człowiek ma swój ideał piękna, do którego daży. Ja obrałam sobie konkretny cel i staram sie go realizować. Jestem zadowolona z tego ze mam jędrne ciało a nie zaniedbane. Dlatego tez radzę każdemu zając sie własnym ciałem a nie oceniać ciagle kogos innego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz